理財稅務常見問題

  1. 我係唔係住夠183日先至開始交稅?
    • 絕對唔係,係一個稅務年度 4月6日至第年4月5日,你住夠183日就一定係,而你成為稅務居民由第一日開始計算,絕對唔係183日之後賺嘅錢先至要交稅。
  1. 乜嘢係分年處理稅務 Split Year?
    • 簡單講就係係一個稅務年度裏面,你未成為英國稅務居民之前所賺取嘅收入係可以唔使交稅,你成為英國稅務居民之後嘅收入先至交稅,呢個要自己報稅嘅時候申請。
    • 呢度有細例子講點樣處理同埋計算日期:
  2. 我有一筆錢,匯入英國使唔使俾稅?
    • 如果你嗰筆錢係你成為英國稅務居民之前嘅儲蓄,任何時候都唔使比稅。
    • 如果你筆錢係你成為英國稅務居民之後賺到嘅錢,例如買賣股票,人工收入,利息,賣出資產例如樓宇等等,則需要交稅。除非你諗住申請 Non-domiciled Remittance Basis 非英國籍匯款制,咁海外收入都可以唔使交稅。

  3. 乜嘢係 Non-domiciled Remittance Basis 非英國籍匯款制?
    • 如果你唔係喺英國出世,你可以申報自己為 Non-domiciled。咁你喺海外賺到嘅錢,唔匯入英國嘅情況之下,係唔需要交稅。但係喺英國賺到嘅錢依然係要交稅,兼且你係冇晒免稅額。而你喺海外賺到嘅錢之後匯入英國都係要補交稅。呢個做法牽涉好多嘢,如果你諗住一直係英國住,咁都係唔好向呢個方向諗。如果你諗住攞咗護照走人,唔再住喺英國,去其他地方或者回流香港,你先至要諗。純粹個人建議。咁複雜嘅嘢最好搵稅務師去搞。參考網址:
  4. 乜嘢叫做 Clean Capital, Mixed Fund?
    • 如果你冇諗住申請Non-domiciled Remittance Basis 非英國籍匯款制,基本上係唔使理。你現有嘅資產,係唔需要交稅的,之後賺咗嘅錢先要交稅。由於申請匯款製嘅人士佢唔可以隨便將錢匯入英國,所以佢先要一個 Clean Capital 戶口,裏面放一啲佢成為英國稅務居民之前已經有嘅資產,將佢喺海外嘅收入分開,先至需要理會。

    • Mixed Fund 即係裏邊有你成為英國稅務居民之前嘅資產同埋之後賺咗嘅錢。都係果句,如果你冇諗住申請Non-domiciled Remittance Basis 非英國籍匯款制,基本上係唔使理。

  5. 我喺香港嘅親人俾錢我,需唔需要交稅?
    • 係唔需要的,除非佢係英國稅務居民,如果唔係完全唔需要交稅。如果佢係英國稅務居民,佢喺過身前七年內饋贈嘅資產就有機會有遺產稅問題。留意稅局有機會要你證明親人俾你嘅錢來源,尤其是每個月固定俾錢,佢可以懷疑你係收入。

  6.  喺英國點樣報稅?
    • 英國稅務年度係每年嘅4月6日到第二年嘅4月5日。如果你只係打一份工,冇其他收入,基本上應該唔使報稅,因為你公司出糧嘅時候已經幫你扣咗。但係如果你有其他收入,包括利息,股息,任何賺到嘅錢,你都需要自己報稅。你要去申請稅務編號,跟住提交報稅表。你可以用紙本報稅表,又可以網上報稅。一般嘅期限大約係咁樣:

    • 20-21 年度
    • 登記限期: 21 年10月5日
    • 紙本報稅表: 21年10月31日
    • 網上報稅表: 22年1月31日
    • 最後交稅期限: 22年1月31日

  7. 英國嘅稅務編號係乜嘢?
    • 英國稅務編號叫 unique taxpayer reference (UTR),如果你只係打工,無上網申請自行報稅,咁你唔會有呢個編號,你只會喺年尾收到一張你公司俾你嘅交稅證明,P60。上面會用你嘅 National Insurance number 做識別。喺呢度申請:

  8. National Insurance Number / NI / NINO 係乜嘢?
    • 你要有呢個Number先至可以做嘢,你嘅雇主先至可以幫你報稅,可以到以下網址申請:

待續⋯⋯

15 Comments

  1. 請問如果之前海外有儲蓄,來到英國之後才轉賬到英國當地開的戶口 ,請問報稅時需要申報嗎? 謝謝解答

    Like

  2. 請問已經用BNO Visa 入境1年半,在英國剛交了一個年度稅,但因家人健康問題,需返港長住,如果在香港工作是否不用交英國稅 (稅務年度在英國不會超過60日,沒家人在英國)

    Like

  3. 想請問放了在離岸户口做定期,是否也要報税?有免税额嗎?我又有做醫院工作part time,想問免税额是否也扣了?請解答,感謝

    Like

  4. 請問如果到步英國後(過了183天),將香港的儲蓄保險取消,取回的金額需要報稅嗎?

    Like

    1. 請問如果在2024移民到英國,假設之後在2025賣咗物業賺咗200萬,而該筆款項將唔會匯入英國,可唔可以只係在2026年1月呢一年轉remittance basis報税以免除交賣了物業的税呢?
      即只申請一年Non-domiciled Remittance Basis 非英國籍匯款制可以嗎?謝謝!

      Like

      1. 咁複雜嘅問題你真係需要一個合資格嘅稅務師。請移步到 telegram group 討論。https://t.me/+MbA4PkUrtxgyMjU1

        Like

  5. 請問如果在2024移民到英國,之後假設在2025賣咗物業賺咗200萬,而該筆款項將唔會匯入英國,可唔可以只係2026年1月轉以remittance basis報税以免除交賣樓的税項?
    即首7年只申請其中一年Non-domiciled Remittance Basis可以嗎?謝謝!

    Like

    1. 理論上係可以 逐年申請 non-dom remittance, 不過你賺咗個2,000,000應該以後都唔可以匯入, 請諮詢專業人士. 請移步到 telegram group 討論。https://t.me/+MbA4PkUrtxgyMjU1

      Like

Leave a comment